1. Jaki jest czas oczekiwania na realizację zamówienia?

    Wszystkie nasze produkty to gotowe uszyte sukienki, a nie projekty, które dopiero czekają na realizację. W 99% przypadków nasze zamówienia realizowane są w ciągu jednego dnia roboczego + czas dostawy w zależności jaką opcję wybierze klient. Na terenie Polski czas dostawy to od 1 – 2 dni roboczych.

  2. Czy jest możliwość zamówienia produktów Lovemade w innych rozmiarach niż wskazane na stronie?

    Tak, istnieje taka możliwość. Realizujemy zlecenia uszycia innych, niż dostępne na stronie, rozmiarów. Czas oczekiwania i taką możliwość należy zawsze każdorazowo potwierdzić przed złożeniem zamówienia, wysyłają maila - zapytanie  na adres:kontakt@lovemade.pl, bądź dzwoniąc pod numer telefonu: +48 696086290.

  3. Czy istnieje możliwość telefonicznego kontaktu ze sklepem w celu uzyskania szerszej informacji na temat oferty?

    Jesteśmy do Państwa dyspozycji przez 12 godzin na dobę, 6 dni w tygodniu. W razie jakichkolwiek pytań, wątpliwości lub po prostu chęci kontaktu :) prosimy dzwonić pod numer +48 696 086 290 w godzinach 8.00-20.00 od poniedziałku do soboty. Z chęcią udzielimy odpowiedzi na każde pytanie, doradzimy i posłużymy fachową poradą. Możecie też do nas pisać na adres: kontakt@lovemade.pl bądź kontaktować się przez nasz profil na FB www.facebook.com/lovemadepl

  4. Jakich materiałów używacie do produkcji waszych eleganckich sukienek?

    Sukienki Lovemade wyróżniają się tym na rynku, że materiał zawsze koreluje ze stylem. Wszystkie eleganckie sukienki uszyte są z odpowiedniej tkaniny, nie dzianiny czy dresówki! Tkaniny sprowadzamy głównie z Włoch, Anglii i Niemiec. Postawiliśmy tylko i wyłącznie na tkaniny naturalne, bardzo wysokiej jakości, ponieważ chcemy aby nasze ponadczasowe, klasyczne sukienki mogły służyć nawet kilku pokoleniom, jak nasza główna bohaterka – granatowa sukienka (czytaj tutaj)

  5. Czy możliwy jest zwrot lub wymiana zamówionego towaru?

    Oczywiście, wszystkie nasze produkty mogą być zwrócone lub wymienione w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. Prosimy o odesłanie paczki na nasz adres korespondencyjny (Lovemade Magdalena Kedzior, ul. Szulborska 3/5 m305, 01-104 Warszawa) wraz z paragonem i wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy / wymiany towaru. Aby ułatwić tę procedurę przygotowaliśmy dla Państwa gotowe formularze, dostępne tutaj, z których mogą Państwo skorzystać.

  6.  Czy jest możliwość wysyłki zagranicznej?

    Jasne! Realizujemy również zamówienia zagraniczne. Czas realizacji takiego zamówienia to, jak w przypadku polskich wysyłek – zazwyczaj 1 dzień roboczy + czas dostarczenia. Wysyłki zagraniczne realizujemy dzięki usłudze Global Expres, której koszt to 60 PLN dla krajów UE i 65 PLN dla krajów poza UE.

  7. Jakie rodzaje płatności akceptujecie?

    Aby ułatwić Państwu dokonanie zakupu, ale też dbając o bezpieczeństwo transakcji, proponujemy poniższe opcje płatności:
    - PayPal, który pozwala również na płatności kartą kredytową,
    - przelewy 24, które obsługują większość najpopularniejszych w Polsce banków i dają możliwość zapłaty karta kredytową
    - zwykły przelew
    Dane do przelewu:
    Lovemade Magdalena Kędzior
    Ul. Dąbrowskiego 11/15
    35-036 Rzeszów
    PL 77 1950 0001 2006 0020 9124 0001
    W tytule przelewu należy podać imię i nazwisko zamawiającego oraz numer zamówienia.


W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt.
Życzymy udanych zakupów i mnóstwa radości z naszych produktów!

Zespół Lovemade

LoveMade_Logo_serce.png